Friday, November 10, 2006

Περί προστίμων

Το ότι σκύλιασαν με την απόφαση του ΕΣΡ, σημαίνει ότι είναι σωστή.
Για μένα είναι σωστή και, μάλιστα, θα έλεγα ότι το πρόστιμο είναι μικρό.
Βάλ' τους παραπάνω, να δεις τότε όσοι μιλάνε για πρόληψη: αφού δεν σέβονται,
ας φοβούνται. Ρίξε κατακέφαλα δυο-τρεις φορές, να τα εισπράξεις όμως, έτσι;
Τα άλλα περί "εξόντωσης" κλπ είναι φούμαρα. Πρώτον, έχουν τεράστια κέρδη
από τις διαφημίσεις και άρα δεν τους πειράζουν τα μικροέξοδα και δεύτερον και
σημαντικότερο αυτοί είναι που"εξοντώνουν" ηθικά ανθρώπους, τις περισσότερες φορές
μάλιστα δε φταίνε σε τίποτα. Αυτό το λένε ηθική αυτουργία.
Μας λένε ότι έχουμε τη δύναμη στο χέρι μας (και εννοούν το τηλεκοντρόλ).
Ναι, σύμφωνοι, αλλά επειδή δε βλέπω να κάνουμε και πολύ ορθή χρήση αυτού
του μηχανήματος, έ, ας φροντίσει το κράτος (αυτό το κράτος που θέλουμε: σοβαρό,
δίκαιο, υπεύθυνο κλπ) να προστατεύσει τους πολίτες του.
Και τέλος, αν υποψιαστώ ότι το πρόστιμο έπεσε εξαιτίας άλλων λόγων,
τότε τζάμπα και η ικανοποίησή μου, τζάμπα και το ποστ !
Στο επόμενο ποστ θα καταθέσω τις προτάσεις μου.

4 Comments:

Blogger zouri1 said...

μαζι με τις προτασεις σου για τα τηλεοπτικα,κατεθεσε και το συστημα της ομαδας σου,γιατι αυριο σας περιμενει ο Οφορικουε.

11:41 PM  
Blogger Tasis Plisis said...

Απορω πώς γραφεις ψυχραιμα και προσπαθεις να επιχειρηματολογησεις με λογικη πανω στο θεμα. Εγω δεν ειχα την αναλογη ψυχραιμια -και δεν ηθελα να την εχω. Τους εχω σιχαθει!
Καλημερα bali.

11:51 PM  
Blogger annouko said...

This comment has been removed by a blog administrator.

4:58 AM  
Blogger annouko said...

βρε βρε τον bali...τώρα σε ανακάλυψα και σε βλέπω και τακτικό κιόλας(όχι σαν εμένα)...βρε πως αλλάζουν οι καιροί!όλα καλά??

οσο για το ποστ σου...και λίγα τα λες!
γεια χαρά!

5:00 AM  

Post a Comment

<< Home